Ris, ros og klager

Har du noe på hjertet? Vi vil alltid høre fra deg. På denne siden kan du klage eller sende ris, ros og gode ideer.

Ris, ros og gode ideer

Din mening er viktig for oss. Vi lytter til deg når du vil dele dine erfaringer - både de gode og de dårlige. Kanskje du til og med har konkrete ideer til hva vi bør se på? Skriv til oss her, så hjelper du oss med å lære hvordan vi kan bli bedre.

1. Slik klager du

Er du misfornøyd med noe vi har gjort, så ønsker vi å høre fra deg. Vi gjør alltid vårt ytterste for å løse saken din effektivt og rettferdig. Du kan klage online, per brev eller ved å ringe oss. Vi leser klagene nøye, slik at du får hjelp, og vi kan lære å gjøre ting bedre.

Du kan klage på tre ulike måter    

  1. Fyll ut skjema og send inn  
  2. Kontakt oss på telefon
     232 06021
  3. Eller send et brev til: 
    Nordea Finans
    Postboks 1166 Sentrum,
    0107 Oslo

Klager behandles innen 14 dager.

2. Klage på svaret

Er du ikke fornøyd med svaret på klagen din, er neste mulighet å kontakte vårt kundeombud. Kundeombudet er ansvarlig for å sikre at din klage behandles fair og i overensstemmelse med Nordeas standard. 

Ta kontakt med kundeombudet

  1. Kontakt kundeombudet ved å fyll ut skjemaetÅpnes i nytt vindu   
  2. Eller sende et brev til:
    Nordea
    Kundeombudet
    Postboks 1166 Sentrum,
    0107 Oslo. 

Om du skulle oppleve at klagen ikke kan løses av Nordea, kan du kontakte andre instanser.

Trenger du hjelp?

Kontakt oss