Ris, ros og gode ideer

Din mening er viktig for oss. Vi lytter til deg når du vil dele dine erfaringer - både de gode og de dårlige. Kanskje du til og med har konkrete ideer til hva vi bør se på? Skriv til oss her, så hjelper du oss med å lære hvordan vi kan bli bedre.

1. Slik klager du

Er du misfornøyd med noe vi har gjort, så ønsker vi å høre fra deg. Vi gjør alltid vårt ytterste for å løse saken din effektivt og rettferdig. Du kan klage online, per brev eller ved å ringe oss. Vi leser klagene nøye, slik at du får hjelp, og vi kan lære å gjøre ting bedre.

Du kan klage på tre ulike måter    

  1. Fyll ut skjema og send inn  
  2. Kontakt oss på telefon
     232 06021
  3. Eller send et brev til: 
    Nordea Finans
    Postboks 1166 Sentrum,
    0107 Oslo

Klager behandles innen 14 dager.

2. Klage på svaret

Er du ikke fornøyd med svaret på klagen din, er neste mulighet å kontakte vårt kundeombud. Kundeombudet er ansvarlig for å sikre at din klage behandles fair og i overensstemmelse med Nordeas standard. 

Ta kontakt med kundeombudet

  1. Kontakt kundeombudet ved å fyll ut skjemaetÅpnes i nytt vindu   
  2. Eller sende et brev til:
    Nordea
    Kundeombudet
    Postboks 1166 Sentrum,
    0107 Oslo. 

Om du skulle oppleve at klagen ikke kan løses av Nordea, kan du kontakte andre instanser.

Kontakt oss

Trenger du hjelp?