Vi er pålagt av myndighetene å oppdatere informasjonen vi har om alle våre kunder. Alle norske banker og finansinstitusjoner må ha kjennskap til hvordan kundene bruker deres produkter og tjenester. Denne informasjonen skal registreres og oppdateres jevnlig.
Spørsmålene virker kanskje ikke relevante for deg, men dine svar er viktige for oss. Som finansinstitusjon har vi blant annet et ansvar for å bekjempe svindelforsøk, ID-tyveri og økonomisk kriminalitet som hvitvasking og terrorfinansiering.
Vi jobber aktivt med å beskytte dine økonomiske interesser, ved å svare på de spørsmålene vi stiller bidrar du til dette viktige arbeidet.
I likhet med andre banker og finansinstitusjoner er vi lovpålagt å innhente disse opplysningene om deg og ditt kundeforhold.
Vi kan hjelpe deg hvis du har spørsmål eller trenger hjelp med hvordan du skal svare. Hvis du ikke svarer på spørsmålene vil det påvirke hvordan du kan bruke våre produkter og tjenester.