Min kundeinformasjon

Har du fått brev fra oss i Nordea Finance om å oppdatere kundeinformasjonen din? Klikk på knappen nedenfor for å komme til innloggingssiden

Slik oppdaterer du informasjonen din

  • Logg deg inn med BankID
  • Svar på alle spørsmålene
  • Lagre og send inn

Har du spørsmål om utfylling av skjemaet kan du ringe oss på telefon 23 20 60 12 hverdager fra kl 9-16.

On the log in page (link above) you can choose to answer in English by clicking “English” in the top right corner.

Hvorfor stiller vi spørsmål?

I Nordea Finance jobber vi aktivt for å redusere risikoen for at vi eller våre kunder involveres i for eksempel hvitvasking, terrorfinansiering eller andre former for økonomisk kriminalitet. 

Ved å ha oppdatert informasjon om deg og hvordan du bruker våre produkter og tjenester, hjelper du oss også med å forhindre økonomisk kriminalitet.

Derfor vil vi jevnlig stille våre kunder spørsmål for å ha oppdatert kundeinformasjon.

Trenger du hjelp?

Kontakt oss